Intrebari Frecvente
Cum ma inscriu?
Inscrierea se face pe baza completarii formularului de inscriere. Completati cu atentie si corect formularul de inscriere si in cateva momente dupa ce efectuati plata cu cardul veti primi pe adresa de email furnizata link-ul de activare al contului cu acces la cursuri/platforma.
Daca optati pentru plata prin OP (ordin de plata, depunere numerar in contul firmei), dupa ce plata va fi confirmata veti primi pe mail datele de acces la cursuri.
Cine poate accesa serviciile?
Serviciile sunt accesibile oricarei persoane care a implinit varsta de 18 ani si care a achitat contravaloarea lor. Dvs. sunteti singurul responsabil de acuratetea datelor furnizate si de faptul ca aveti 18 ani impliniti.
Cum se efectueaza plata?
Serviciile noastre online pot fi accesate contra cost. Serviciile pot fi platite cu un card valabil sau prin Ordin de plata pe baza facturii eliberate automat de sistem.
Confirmarea platii conduce la deschiderea contului si acordarea accesului la serviciul respectiv.
Odata plata efectuata si accesul acordat, vanzarea se considera incheiata.
*Pentru plata cu cardul tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele HairClub Romania.
Cum Platesc? Modalitati de plata.
Carte de Credit/Debit - procesator Netopia Payments (MobilPay)
- Cardurile acceptate sunt Mastercard, Maestro, Visa si Visa Electron - orice model.
- Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat pe o legatura securizata unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la Netopia Payments indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).
- Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul Netopia Payments. HairClub Romania nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
- Tranzactia dvs. prin sistemul Netopia Payments va aparea pe extrasul de cont cu denumirea HairClub Romania
OP (Ordin de Plata, depunere numerar in contul firmei)
Dupa inregistrarea comenzii, veti primi imediat pe email detaliile si o copie a facturii.
Dupa efectuarea platii prin OP si confirmarea ei catre noi, primiti pe adresa de email datele de acces la cursuri.
Cum se livreaza serviciile?
Imediat dupa ce plata va fi confirmata, clientul va primi pe email toate detaliile legate de achizitie/abonarea la care va avea acces. HairClub Romania este o platforma online, ce livreaza servicii online si nu produse fizice.
Care sunt garantiile?
Orice client poate cere returnarea banilor in termen de 14 zile. Cererea se trimite pe email iar banii vor fi trimisi in contul de unde s-a facut plata in termen de 1-3 zile lucratoare.
Pot anula o tranzactie?
Anularea tranzactiei este posibila. Dupa anularea unei tranzactii pe card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-14 de zile, in functie de politica acesteia.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Daca plata a fost facuta prin OP, atunci clientul ne va preciza printr-un email contul bancar unde doreste sa ii restituim suma.
Preturile nu contin TVA deoarece societatea noastra nu este platitoare de TVA.